nedjelja, 6. svibnja 2012.


Dobrodošli !!!



Dragi bloggeri, sljedbenici i svi oni koji ćete naletiti na ovaj blog, nikad nisam razmišljala o pisanju bloga sve dok nam profesorica na kolegiju Digitalno gospodarstvo na Ekonomskom fakultetu u Osijeku nije zadala zadatak koji  uključuje kreiranje vlastitog bloga na temu koja je vezana uz područje ekonomije. I evo već pišem svoj prvi post :) Nakon što smo dobili zadatak, sjetila sam se da bi moj blog trebao biti posvećen ženama u menadžmentu, karakteristikama koje ih razlikuju od muškaraca i njihovom položaju u poslovnom svijetu. Ova tema učinila mi se zanimljivom, budući da sam i sama studentica 1. godine diplomskog studija i to na smjeru Menadžment. Potrudit ću se svojim postovima zainteresirati "buduće" menadžerice ili menadžere, ali i druge ljude, čije područje nije ekonomija i menadžment, da komentiraju postove, podijele sa mnom svoja mišljenja i stavove.

Do slijedećeg posta, lijep pozdrav :)

Kristina

Broj komentara: 11:

  1. Vrlo zanimljiva tema kolegice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tema je baš zanimljiva, radujem se idućem postu, samo tako nastavi :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično, čekamo novi post :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Vam na Vašim komentarima, drago mi je da Vam se moja tema sviđa, uskoro novi post :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako zanimljiva tema, slažem se da bi se položaju žena u menadžmentu trebalo posvetiti puno više pozornosti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Živile žene u menadžmentu ;) Svakako svrati na moj blog, pokrivam područje upravljanje promjenama i promjenama općenito a to se može povezati s područjem koje ti pokrivaš...svaka čast, trebalo bi biti još više ovakvih i sličnih tema ...još jednom svakako svrati na littlechange4you.blogspot.com po inspiraciju ;););)

    OdgovoriIzbriši
  7. Svakako će to biti jedan od blogova koje pratim :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična tema, svaka čast Kristina :)
    Super su ti postovi.....

    OdgovoriIzbriši